custom_settings-512-150x150Οι υπηρεσίες υποστήριξης software, αφορούν στις συνήθεις υπηρεσίες υποστήριξης, εκπαίδευσης, παραμετροποίησης και συντήρησης των εφαρμογών, αναφορικά με τα συστήματα του Πελάτη.

Οι υπηρεσίες Per Call ή πακέτα ωρών, συμφωνούνται με τον Πελάτη και παραδίδονται στο συμφωνημένο χρόνο. Ισχύει minimum διάρκεια ανά επίσκεψη 2 ώρες, και οι Υπηρεσίες εξοφλούνται στο τέλος της επίσκεψης.

Ρωτήστε μας για να σχεδιάσουμε μαζί το Πακέτο!!

ON SITE

Ο τεχνικός της supervisor σας επισκέπτεται στο χώρο σας και λύνει τα προβλήματα του λογισμικού σας . Θα χρειαστεί να έχει προηγηθεί ραντεβού τουλάχιστον 24 ώρες πριν από το ραντεβού.

REMOTE

Οι τεχνικοί της Supervisor εκμεταλεύοντας τις τεχνολογίες απομακρυσμένου ελέγχου σας προσφέρει υποστήριξη με τα σύγχρονα εργαλεία Teamviewer , Ammy κτλ. κατεβάστε από εδώ

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ

Η τηλεφωνική υποστήριξη είναι ο ποιο αποτελεσματικός τρόπος για να έχετε ενημέρωση σε θέματα χρήσης της εφαρμογής σας και επίσης για τυχόν αλλαγές γύρω από την εφαρμογή.