Η εταιρεία

Ποιοι είμαστε

Ιδρυθήκαμε το 1988 και εστιάζουμε κυρίως στην προσεγμένη, άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών μας. Για αυτό τον λόγο αναπτυσσόμαστε με σταθερούς ρυθμούς, χωρίς υπερβολές. Πιστεύουμε στην ποιότητα, στην συνέπεια και ως εκ τούτου, η ομάδα μας αποτελείται από καταξιωμένους ανθρώπους με σεβασμό στους πελάτες και τους συνεργάτες μας. Στις ισχυρές βάσεις που έχουμε θέσει για την ποιοτική ανάπτυξή μας, πέρα από την άρτια τεχνογνωσία, εκπαιδευτική και επαγγελματική κατάρτιση των στελεχών μας,, υιοθετήσαμε μια σειρά επίλεκτων προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών που αναπτύσσουμε με τα πιο σύγχρονα εργαλεία της αγοράς. Στην SUPERVISOR πιστεύουμε ότι κάθε εταιρεία, ανεξαρτήτου μεγέθους και τζίρου, έχει το δικαίωμα στην αξιοποίηση της νέας τεχνολογίας, για αυτό στοχεύουμε στην ανάπτυξη ποιοτικών, σύγχρονων και διαχρονικών πληροφοριακών συστημάτων, που είναι όμως ταυτόχρονα εύχρηστα και προσιτά για κάθε χρήστη.

ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ SUPERVISOR ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΕΞΗΣ:

Στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη κορυφαίων προϊόντων –λύσεων λογισμικού με την χρήση ολοκληρωμένων πληροφοριακών συστημάτων Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων (ERP) για την αύξηση της παραγωγικότητας και την μείωση του κόστους των επιχειρήσεων.

Στην εποικοδομητική συνεργασία με τους πελάτες μας για τον σχεδιασμό μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής παρουσίας και προβολής της επιχείρησης τους στο διαδίκτυο αλλά και εκσυγχρονισμού των εσωτερικών τους διαδικασιών.

Στην υλοποίηση έργων με την χρήση ολοκληρωμένων πληροφοριακών συστημάτων Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων (ERP) για την αύξηση της παραγωγικότητας και την μείωση του κόστους των επιχειρήσεων.

Tην υλοποίηση ή συμμετοχή της εταιρείας σε ερευνητικά και αναπτυξιακά έργα στον τομέα των εφαρμογών διαδικτύου αλλά και των εμπορικών εφαρμογών για κάθετες αγορές για την διεύρυνση της τεχνογνωσίας της.

Οι ανθρωποι Μας

Με δεδομένο ότι η τεχνογνωσία δημιουργείται και συντηρείται από ανθρώπους και απλά υποστηρίζεται από εξοπλισμό και μεθοδολογίες, το ανθρώπινο δυναμικό μας υπήρξε από την πρώτη στιγμή και παραμένει ο σημαντικότερος παράγοντας επιτυχίας της εταιρίας.

Σήμερα στη SUPERVISOR A.E. απασχολούνται άτομα που συνθέτουν ένα σύνολο από άρτια καταρτισμένους και έμπειρους Sales Managers, Consultants, Developers, Project Managers, Ειδικούς εξωτερικούς Συμβούλους, στις υπηρεσίες, στις λύσεις και τα προϊόντα πληροφορικής. Μεγάλη σημασία επίσης αποδίδουμε στην αφομοίωση από το ανθρώπινο δυναμικό, της γενικότερης στρατηγικής και κουλτούρας της εταιρίας, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη κλίματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ της SUPERVISOR και του προσωπικού.

  • 18 άτομα, μόνιμο προσωπικό
  • 5 στελέχη με 20 χρόνια Εμπειρία στην Πληροφορική
  • 5 στελέχη με 10 χρόνια Εμπειρία
  • 14 Προγραμματιστές, Τεχνικοί, Σύμβουλοι
  • 5 Εξωτερικοί Σύμβουλοι (ειδικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής)
  • 2 Σύμβουλοι Τεχνικής Υποστήριξης δικτύων, ηλεκτρονικών Υπολογιστών, τηλεπικοινωνιών & μηχανολογικού εξοπλισμού
  • 18 Certifications τα οποία πιστοποιούν τη γνώση λειτουργίας, Παραμετροποίησης και συντήρησης των των μεγαλύτερων εταιρειών εμπορικού λογισμικού

Η Πορεια Μας

20 χρόνια λειτουργίας στην αγορά πληροφορικής

2 συμμετοχές σε επιδοτούμενες δράσεις της ευρωπαϊκής ένωσης για ανάπτυξη προγραμμάτων και δικτύων

3 καινοτόμα προϊόντα Software:

  • Y-FASMA
  • Business Everywhere
  • 10 στελέχη με εμπειρία πάνω από 15 χρόνια στην πληροφορική
  • 80 εγκαταστάσεις ERP με πάνω από 5 χρηστές
  • 200 εγκαταστάσεις ERP
  • 150 εγκαταστάσεις CRM
  • 2.500 εγκαταστάσεις επιχειρηματικού λογισμικού
  • 6.000 τιμολογημένοι πελάτες

Πρωτοποριακά προϊόντα & υπηρεσίες τεχνολογίας

Στην Supervisor εγγυόμαστε γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις τεχνολογίας πληροφορίων που λειτουργούν. Βασισμένη στις αρχές της καινοτομίας και επενδύοντας σε νέες ιδέες η Supervisor είναι μια εταιρεία που δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην υλοποίηση εφαρμογών και προϊόντων που χρησιμοποιούν πληθώρα λογισμικών τεχνολογιών.

Η Supervisor εργάζεται ακούραστα για να διατηρήσει το χαμόγελο στα πρόσωπα των πελατών της και τώρα σας προσφέρει μια σειρά από πρωτοποριακά προϊόντα και υπηρεσίες τεχνολογίας.

Σημαντικοί σταθμοί στην πορεία της SUPERVISOR A.E. αποτελούν οι παρακάτω ημερομηνίες, που σηματοδοτούν την ανοδική της πορεία.

  • 1989 - Ιδρύεται η SUPERVISOR ΕΠΕ με προσωπικό 8 άτομα.
  • 1990 - Δημιουργεί πρωτοποριακό τμήμα Υποστήριξης Πελατών Software και γίνεται εξουσιοδοτημένος Dealer της Novell. Στην εξελικτική της φάση, αναλαμβάνει σημαντικά και πρωτοποριακά projects, όπως τα πρώτα Δίκτυα Novell έως και 250 σταθμών εργασίας με ιδιαίτερα πρωτοποριακά τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως χρήση οπτικών ινών και δορυφορική σύνδεση για λογαριασμό της FULGOR AE.
  • 1993 - Από το 1993 λειτουργεί σαν Ανώνυμη Εταιρεία και αντικείμενο την εμπορία ηλεκτρονικών υπολογιστών και άλλου συναφούς μηχανογραφικού εξοπλισμού, την παροχή αντίστοιχων υπηρεσιών, συμβουλών και εκπαιδευτικών προγραμμάτων, η αντιπροσώπευση και πρακτόρευση οίκων του εξωτερικού και του εσωτερικού και την παραγωγή λογισμικού. Την ίδια χρονιά αναπτύσσει κάθετες εφαρμογές για Συνολική Διαχείριση Διαγνωστικών Κέντρων, Παραγωγή Διαφήμισης, Δημόσιες Σχέσεις.
  • 1995 - Γίνεται Business Partner της SINGULAR Α.Ε. Εξαγοράζει τα δικαιώματα του προγράμματος Y-FASMA της SIGULAR AE, το οποίο εξελίσσει και διαθέτει αποκλειστικά. Το 1995 ιδρύεται η SUPERSOFT ΕΠΕ με αντικείμενο την παραγωγή καινοτομικών και πρωτότυπων εμπορικών εφαρμογών με Υπαγωγή επενδυτικού σχεδίου στον αναπτυξιακό νόμο 1892.
  • 1997 - Γίνεται IBM Business Partner και Compaq Premier Partner.
  • 1998 - Γίνεται SINGULAR SUPPORT CENTER (SSC) και ιδρύει την NETCARE AΕBE, που υποστηρίζει 6 ανεξάρτητα SAC.
  • 1998 - Γίνεται ERP και SINGULAR BUSINESS PARTNER. Τον Οκτώβριο του 1999 απορροφά την συναφή εταιρεία DATAHOUSE (SBC), ενισχύοντας έτσι το στελεχειακό δυναμικό και το πελατολόγιο της. Τον Δεκέμβριο του 1999 Η SINGULAR συμμετέχει στην μετοχική της σύνθεση με 35%.
  • 2000 - Η SUPERVISOR A.E. και η NETCARE AEBE αποκτούν πιστοποίηση ISO9001.
  • 2001 - Yλοποιεί με επιτυχία νέες εγκαταστάσεις SEN σε διαφορετικού τύπου επιχειρήσεις, που παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον η κάθε μια. Πρώτη εγκατάσταση είναι το ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙO, μια επιχείρηση Δημοσίου Δικαίου, με μεγάλες ιδιαιτερότητες και απαιτήσεις στην λογιστική παρακολούθηση. Επίσης αναπτύσσει εγκαταστάσεις SEN – σε συνεργασία με εταιρείες εξειδικευμένου λογισμικού – κάθετες εφαρμογές για τις αγορές των ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ (ΩΝΑΣΕΙΟ ΚΑΡΔΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ) και των ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ. Τον Σεπτέμβριο του 2001 η SINGULAR απονέμει στην SUPERVISOR A.E. τιμητική διάκριση για την ανάπτυξη των εργασιών της και του πελατολογίου της.
  • 2002 - 2006 - H SUPERVISOR υλοποιεί 56 επιτυχημένες εγκαταστάσεις SINGULAR ENTERPRISE, όπως: ILLY ΚΑΦΕΑ Εμπορική Τεχνική Α.Ε., NOVOTEL ξενοδοχεία, SOFITEL Αthens Airport, ΑΛΦΑ ΓΕΩΡΓΙΚΑ ΑΕΒΕ, ΔΙΩΡΥΓΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ (ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΣ Α.Ε.), KTHMATOΛOΓΙΟ, MΑΤΕΚ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ, ΠΕΝΤΕΛΙΚΟ ξενοδοχείο, ΦΥΤΟΘΡΕΠΤΙΚΗ, ΩΝΑΣΕΙΟ Καρδιολογικό Κέντρο κα
  • 2006 - H SUPERVISOR γίνεται Microsoft Gold Certified Partner και δημιουργεί το Sofos, μια ολοκληρωμένη λύση οργάνωσης της μεσαίας επιχείρησης, σε συνεργασία με την Microsoft.
  • 2009 - Η SUPERVISOR AE επενδύει ακόμη μια φορά στο μέλλον και στην τεχνολογία RFID, μέσω διεθνών και ελληνικών συνεργασιών και παρουσιάζει πρωτοποριακές εφαρμογές και λύσεις.
  • 2014 - Στο μετοχικό κεφάλαιο της Supervisor εισέρχεται η Epsilon Net