MOBILE ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Απευθύνεται στους πωλητές κάθε εταιρείας που βρίσκονται εκτός εταιρείας και διαχειρίζονται νέες παραγγελίες από το κινητό τους.

  • Ευελιξία: Παρέχει άμεση και έγκαιρη πληροφόρηση κάθε στιγμή, παντού.
  • Aποδοτικότητα και Aποτελεσματικότητα: Παροχή πληροφοριών για τους πελάτες στο κινητό σας και άμεση οργάνωση των νέων παραγγελιών με σημαντικό κέρδος χρόνου.
  • Παραγωγικότητα: Η Mobile Διαχείρηση Παραγγελιών της Supervisor είναι πλήρως λειτουργική και σε θέση να αποφέρει σημαντικά οφέλη παραγωγικότητας διευκολύνοντας τους εξωτερικούς σας εργαζόμενους και βοηθώντας σας αποφασιστικά στην διαχείρηση της επιχείρησή σας.
    Η εφαρμογή καλύπτει:
  • Εύκολη δημιουργία παραγγελίας
  • Υποστήριξη πολλαπλών μεθόδων εισαγωγής μέσω barcode, ή τελευταίας παραγγελίας, προσφοράς μήνα, αρχικής τοποθέτησης κλπ.
  • Προσωρινή αποθήκευση παραγγελίας.
  • Έλεγχος πλαφόν-υπολοίπου πελάτη, αποθέματος stock κλπ.
  • Αυτόματη ενημέρωση από και προς τις backoffice εμπορικές εφαρμογές, ERP ή CRM της εταιρείας
  • Αυτόματη διαδικασία εγκρίσεων σε αλλαγές τιμών, εκπτώσεων, ή τρόπου πληρωμής.
  • Διαχείριση δώρων.

Δήλωση Ενδιαφέροντος!

Ευχαριστουμε για την επικοινωνια, ενας συνεργατης μας θα επικοινωνήσει μαζι σας το συντομοτερο!