Το PYLON ERP είναι λογισμικό διαχείρισης λειτουργιών που επιτρέπει σε μία επιχείρηση μέσω της αυτοματοποίησης διαδικασιών, υπηρεσιών και πόρων να επιτυγχάνει βέλτιστα αποτελέσματα και ορθές διοικητικές αποφάσεις.
Η καινοτομία του PYLON ERP αντικατοπτρίζεται στην τεχνολογική του "ευφυΐα" να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις, οι οποίες καλύπτουν αποτελεσματικά τις ανάγκες μιας σύγχρονης επιχείρησης.
Η ανάγκη θωράκισης της κερδοφορίας και της χρηματοοικονομικής υγείας, αποτελεί το υπ' αριθμόν 1 ζητούμενο για τις εταιρείες σήμερα. Η περιορισμένη εποπτεία στις επιχειρηματικές λειτουργίες και τα ελλιπή δεδομένα από ασύνδετα πληροφοριακά συστήματα οδηγούν σε λανθασμένες αποφάσεις. Όλα αυτά είναι παρελθόν με το PYLON ERP.
Έχοντας σε ένα κεντρικό σημείο και σε πραγματικό χρόνο τη εποπτεία όλης της εταιρείας, με το PYLON ERP διαχειρίζεστε τις κρίσιμες λειτουργίες σε σχέση με τον αρχικό τους προϋπολογισμό και αποκτάτε το χρηματοοικονομικό έλεγχο μέσα από έγκυρη και πλήρη πληροφόρηση.
Το PYLON ERP ενσωματώνει σε μια ενιαία βάση δεδομένων όλες τις λειτουργίες μιας επιχείρησης όπως:
Διαχείριση Αποθήκης – Αποθεμάτων, Φυσικοί - Λογικοί Χώροι Αποθηκών , Κεντρικό και 2 Υποκαταστήματα (6 Αποθηκευτικοί Χώροι), Τιμολογιακή Πολιτική - Τιμοκατάλογοι, Ηλεκτρονικό Τιμολόγιο, Ομάδες Χαρακτηριστικών Ειδών, Δενδροειδείς Κατηγορίες, Τύποι Αποθέματος, Διαχείριση Πελατών και Προμηθευτών, Συναλλασσόμενοι, Πωλήσεις και Παραγγελιοληψία, Εντατική Λιανική, Πωλητές, Προμήθειες Πωλητών - Εισπρακτόρων, Μετασχηματισμοί, Υπηρεσίες, Εισπράξεις - Πληρωμές, Αξιόγραφα, Αγορές και Παραγγελιοδοσία, Εικόνα Επιχείρησης (Εμπορικοί Δείκτες), Report Designer, Ταμείο Επιχείρησης, Μεταφορικά Μέσα, Βασικά Έντυπα, Επαφές, Εορτολόγιο, Ελεύθερα Πεδία, Επισυναπτόμενα 'Εγγραφα (Η δυνατότητα επισυναπτόμενων εγγράφων λειτουργεί στη βάση SQL & ORACLE), Γεωγραφικές Περιοχές, Αγγλικά, Easy Report, Customization Tools Level I, 3 Εταιρείες, Διαχείριση Πολλαπλών Νομισμάτων, Οχήματα
Δυνατότητα σύνδεσης με την Υπηρεσία Πιστοποιημένου Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, EPSILON DIGITAL, για ηλεκτρονική αποστολή, αυθεντικοποίηση, αποδοχή και αρχειοθέτηση τιμολογίων/παραστατικών με αυτοματοποιημένες διαδικασίες.
Απολύτως εναρμονισμένη με την νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA (Digital Accounting and Tax Application) με την οποία η Α.Α.Δ.Ε. εισάγει τα Ηλεκτρονικά Βιβλία στις επιχειρήσεις.
H πρόσβαση στη πληροφόρηση, καθώς και η επεξεργασία των δεδομένων μπορεί να γίνει από desktop client, web explorer και από Mobile Applications (Android / iOS) με ταχύτερη ανάπτυξη της επιχειρηματικής ανάγκης σε ένα περιβάλλον με ταυτόχρονη διάθεσή του σε διαφορετικά περιβάλλοντα λειτουργίας.
Το ιδανικό εργαλείο για πελάτες χονδρικής που αντικαθιστά τις παραδοσιακές μεθόδους παραγγελιοληψίας. H τεχνολογική υπεροχή του PYLON, βασισμένο σε HYBRID τεχνολογίες, προσδίδει αμεσότητα στις πωλήσεις χονδρικής μέσα από ένα e-shop, μειώνοντας το χρόνο και το κόστος διαχείρισης παραγγελιών, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών.
Δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης των στελεχών της επιχείρησης με τη χρήση κινητού ή tablet. Αρκεί σύνδεση στο internet και όλοι οι κρίσιμοι δείκτες της επιχείρησης είναι άμεσα διαθέσιμοι, μέσα από ένα απόλυτα εύκολο και σύγχρονο περιβάλλον γραφικών. Το Mobile Management παρέχει real time ενημέρωση για τους οικονομικούς δείκτες της εταιρείας, των πελατών, προμηθευτών ειδών, κλπ.. Επιπλέον προσφέρει διαχείριση των e-mail, προγραμματισμό για τις ημερήσιες εργασίες (CRM Actions), αλλά και άμεση διαχείριση των εγκριτικών ροών.
Πλήρης παρακολούθηση φυσικών αποθηκών με πραγματοποίηση Φυσικής Απογραφής πολλαπλών σεναρίων, καταγραφή θέσεων αποθήκευσης και μετακίνησης των ειδών με αυτόματη δημιουργία παραστατικών, έλεγχος και διαχείριση Παραλαβών – Αποστολών (picking / packing) με καταγραφή και παρακολούθηση των όποιων διαφορών. Επιπλέον δυνατότητα επικοινωνίας του ERP με mobile devices σε online & offline mode.
Μετά την στρατηγική συνεργασία του ομίλου Epsilon Net με την Microsoft (Azure, Office 365, Skype for Business), ακολουθεί η διάκριση “Gold Cloud Platform” ως Microsoft Partner αποδεικνύοντας την εξειδίκευση στις Cloud εφαρμογές σε συνδυασμό με την ασφάλεια δεδομένων που προσφέρει το Azure.
Απεικόνιση του ιστορικού ενεργειών των χρηστών, ανάλυση των λειτουργιών των εταιρικών πόρων με σκοπό την αξιοποίηση του αποτελέσματος των δεικτών παραγωγικότητας. Χρόνος, πόροι, παραγωγή, δυνατότητες αξιοποιούνται προς όφελος της επιχείρησης
Καταχώρηση ενεργειών CRM από Tablet χωρίς την απαίτηση συνεχούς σύνδεσης με την εφαρμογή. Δυνατότητα άμεσης οικονομικής πληροφόρησης από οποιοδήποτε σημείο και οποιαδήποτε στιγμή
Online πληροφόρηση των χρηματοοικονομικών της επιχείρησης με στόχο την βελτίωση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών και την ορθή λήψη αποφάσεων που αφορούν μελλοντικές διαδικασίες και συναλλαγές
Εξοικονόμηση χρόνου μέσα από ένα χρηστικό περιβάλλον εργασίας δεχόμενο παραμετροποιήσεις και με δυνατότητα εξατομίκευσης χωρίς όρια. Η προσθήκη πεδίων, ο σχεδιασμός οθονών και φορμών καθώς και η προσαρμογή του workflow στο επιθυμητό επιχειρηματικό μοντέλο, δημιουργούνται εύκολα και απεικονίζονται σε μία οθόνη
Σύνδεση στο διαδίκτυο και παρακολούθηση της επιχείρησης από οποιαδήποτε συσκευή, οποιαδήποτε στιγμή. Ευέλικτο monitoring όλων των διαδικασιών με την λειτουργία της εφαρμογής σε Cloud περιβάλλον.