ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ SOFTWARE

Οι υπηρεσίες υποστήριξης software, αφορούν στις συνήθεις υπηρεσίες υποστήριξης, εκπαίδευσης, παραμετροποίησης και συντήρησης των εφαρμογών, αναφορικά με τα συστήματα του Πελάτη.

Οι υπηρεσίες Per Call ή πακέτα ωρών, συμφωνούνται με τον Πελάτη και παραδίδονται στο συμφωνημένο χρόνο. Ισχύει minimum διάρκεια ανά επίσκεψη 2 ώρες, και οι Υπηρεσίες εξοφλούνται στο τέλος της επίσκεψης. Ρωτήστε μας για να σχεδιάσουμε μαζί το Πακέτο!!

Τα πακέτα περιλαμβάνουν:

ON SITE - Ο τεχνικός της supervisor σας επισκέπτεται στο χώρο σας και λύνει τα προβλήματα του λογισμικού σας . Θα χρειαστεί να έχει προηγηθεί ραντεβού τουλάχιστον 24 ώρες πριν από το ραντεβού.
REMOTE - Οι τεχνικοί της Supervisor εκμεταλεύοντας τις τεχνολογίες απομακρυσμένου ελέγχου σας προσφέρει υποστήριξη με τα σύγχρονα εργαλεία Teamviewer , Ammy κτλ
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ - Η τηλεφωνική υποστήριξη είναι ο ποιο αποτελεσματικός τρόπος για να έχετε ενημέρωση σε θέματα χρήσης της εφαρμογής σας και επίσης για τυχόν αλλαγές γύρω από την εφαρμογή.

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ CUSTOM ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

Υλοποιούμε για λογαριασμό σας τις ιδιαίτερες εφαρμογές που επιθυμείτε για την πλήρη κάλυψη των μηχανογραφικών σας αναγκών

Βusiness Analysis - Ανάλυση των απαιτήσεων σας. Αυτή συνήθως γίνεται με μια σειρά από συναντήσεις στον χώρο σας
Analysis Document - Με βάση της απαιτήσεις σας, συντάσσουμε Τεύχος Ανάλυσης καθώς και αναλυτική προσφορά που περιλαμβάνει την πλήρη περιγραφή του έργου, το κόστος και το χρόνο υλοποίησης.
Technical Analysis- Με την υπογραφή του Τεύχους Οριοθέτησης, καθορίζουμε τη σειρά με την οποία θα αναπτυχθεί το σύστημα καθώς και το χρόνο παράδοσης του
Implementation - Υλοποίηση της Εφαρμογής σύμφωνα με το Τεύχος Ανάλυσης και Οριοθέτησης
User Training & User Acceptance Testing - Με κάθε νέα έκδοση της Εφαρμογής που κυκλοφορεί, γίνεται έλεγχος τόσο από εμάς όσο και από εσάς για την ορθή λειτουργία της Εφαρμογής σε test σενάρια λειτουργίας
Completion - Η ολοκλήρωση του συστήματος, γίνεται με την παράδοση της Εφαρμογής και των εγχειριδίων χρήσης.
Training - Εγκαθιστούμε το σύστημα & Εκπαιδεύουμε τους χρήστες.
User Training and User Acceptance Testing - Με κάθε νέα έκδοση της Εφαρμογής που κυκλοφορεί, γίνεται έλεγχος τόσο από εμάς όσο και από εσάς για την ορθή λειτουργία της Εφαρμογής σε test σενάρια λειτουργίας

ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

Παραμετροποίησης της υπάρχουσας Εφαρμογής στις εκάστοτε ανάγκες και απαιτήσεις της Εταιρείας σας. Παραμετροποίηση Εφαρμογών Η Μεθοδολογία Παραμετροποίησης που χρησιμοποιούμε για την υλοποίηση των έργων που αναλαμβάνουμε, προσαρμόζεται στο περιβάλλον της εκάστοτε επιχείρησης, ανάλογα με την Εφαρμογή και τις ανάγκες του Πελάτη.

Εναρκτήρια Συνάντηση έργου / Ορισμός ομάδας εργασίας έργου πελάτη και SUPERVISOR / Έλεγχος συστημάτων
Παρουσίαση Συστήματος στους key users
Προδιαγραφές, Ανάλυση Έργου ανά υποσύστημα / Αποδοχή πελάτη / Αρχικές εκπαιδεύσεις στα Υποσυστήματα
Customisation- Παραμετροποίηση υποσυστημάτων και σύνδεσή τους
Μετάπτωση δεδομένων / Παράλληλος έλεγχος δεδομένων από τον πελάτη
User Acceptance test / Παράλληλος Έλεγχος / Διορθώσεις / Αποδοχή Συστήματος
Εκπαίδευση τελικών χρηστών
Go Live

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ HARDWARE

Η εταιρεία μας με εξειδεικευμένο προσωπικό αναλαμβάνει την εγκατάσταση και συντήρηση των πιο άρτιων και πρότυπων τεχνολογικών λύσεων και εφαρμογών, πάντα σε συνάρτηση με τις επιμέρους ανάγκες της επιχείρησης του πελατη.

Περιλαμβάνει:

Εγκατάσταση Εφαρμογών Epsilon Net
Εγκατάσταση και συντήρηση Τηλεφωνικών Κέντρων (AVAYA)
Εγκατάσταση και συντήρηση Φορολογικών Μηχανισμών
Υπηρεσίες INTERNET
Yπηρεσίες Εγκατάστασης λειτουργικών Εφαρμογών Microsoft
Eγκατάσταση Hardware, Routers, δικτύων κτλ
Υπηρεσία Προληπτικής Συντήρησης
Τηλεφωνική υποστήριξη
Remote Support
Ανάκτηση δεδομένων κλπ

ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ (CARE PACK)

Αφορά Πελάτες με λιγότερα απο 10 μηχανήαματα και καλύπτει πλήρως το Πελάτη σε Τεχνικά θέματα και ελέγχους συστημάτων

6 επισκέψεις ετησίως στις εγκαταστάσεις του Πελάτη για τη παροχή των κάτωθι υπηρεσιών:

Έλεγχο antivirus
Έλεγχο adware
Έλεγχο backup
Διαχείριση temporary αρχείων
Update windows

ACTIVE SUPPORT HARDWARE & ΕΑΦΔΣΣ

Το «Active Support Hardware & ΕΑΦΔΣΣ» ισχύει για ένα έτος. Καλύπτει Τεχνικά θέματα υποστήριξης και συντήρηση του Φορολογικού Μηχανισμού (ΕΑΦΔΣΣ).

Περιλαμβάνει:

Service Pack
Παρέχει εγγύηση της Μηχανής εκτός από τη Φορολογική μνήμη
Tηλεφωνική Υποστήριξη θεμάτων Hardware & ΕΑΦΔΣΣ
Remote Support για την επίλυση Τεχνικών θεμάτων
Mία δωρεάν επίσκεψη το χρόνο για εγκατάσταση νέας έκδοσης

ΕΙΔΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ & ΕΚΔΟΣΗ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ

Όλα αυτά τα χρόνια συνεργασίας που σας παρέχουμε αξιόπιστες υπηρεσίες εκπαίδευσης και παραμετροποίησης στα προγράμματα Μισθοδοσίας , HR και Ωρομέτρησης ...

Διαπιστώσαμε ότι υπάρχει ιδιαίτερη δυσκολία στην ανεύρεση έμπειρου και αξιόπιστου προσωπικού για να στελεχώσει τα τμήματα μισθοδοσίας των εταιρειών και των λογιστικών σας γραφείων

Όπως επίσης γνωρίζετε, καλύτερα από εμάς ,τα μεγαλύτερα πρόστιμα αφορούν την Φορολογία (ΑΑΔΕ ) και τα Ασφαλιστικά (ΕΦΚΑ )

Ειδικά στα εργατικά ασφαλιστικά με την διχογνωμία ΣΕΠΕ και ΕΦΚΑ αλλά και με τις νέες απαιτήσεις του νόμου 4808 και του Εργάνη ΙΙ η ανεύρεση αξιόπιστου συνεργάτη στις συγκεκριμένες υπηρεσίες είναι πιά ζωτικής σημασίας.

Στα πλαίσια αυτά αποφασίσαμε να συνεργαστούμε με την εταιρεία Δημητρόπουλος Κ Δημήτρης και Συνεργάτες ΙΚΕ που προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες που αφορούν την μισθοδοσία και την ωρομέτρηση .

Ο επικεφαλής του τμήματος μισθοδοσίας , ο κ Δημητρόπουλος Δημήτρης είναι και εισηγητής στα σεμινάρια μισθοδοσίας της εταιρείας Epsilon Net ΑΕ

Με την νέα συνεργασία θα μπορούμε να σας προσφέρουμε με την σειρά μας ανάλογες υπηρεσίες , εφόσον το επιθυμείτε αν και όποτε το αποφασίσετε .

    Ενδεικτικές Υπηρεσίες
  • Έλεγχος των αποτελεσμάτων των προγραμμάτων Μισθοδοσίας
  • Έλεγχος και υπολογισμός της Μισθοδοσίας για λογαριασμό σας στο δικό σας μηχανογραφικό Πρόγραμμα
  • Έλεγχος και υποβολή όλων των εντύπων που αφορούν το Εργάνη
  • Έλεγχος , προετοιμασία και υλοποίηση των απαιτήσεων του Εργάνη ΙΙ ( ψηφιακή κάρτα εργασίας , προγράμματα εργασίας κ.λπ. )

Περιλαμβάνει:

Προετοιμασία και υποβολή των σχετικών καταστάσεων στον ΟΑΕΔ και την Επιθεώρηση Εργασίας σε περιπτώσεις νέων προσλήψεων ή αποχωρήσεων
Προετοιμασία και υποβολής της Προσωρινής Δήλωσης ΦΜΥ στην αρμόδια ΔΟΥ & της Αναλυτικής Περιοδικής Δήλωσης στο ΙΚΑ
Έκδοση και υποβολή της Οριστικής Δήλωσης ΦΜΥ
Υπολογισμός και έλεγχος της μισθοδοσίας
Εκτύπωση μισθοδοτικών καταστάσεων που περιλαμβάνουν ανάλυση των μικτών αποδοχών, ασφαλιστικών κρατήσεων, Φ.Μ.Υ. και άλλων σχετικών μισθοδοτικών παραμέτρων.
Λοιποί υπολογισμοί (Από μικτό μισθό σε καθαρό και αντιστρόφως, κόστους εργαζόμενων κλπ)
Εκτύπωση αποδείξεων πληρωμών για την πληρωμή των μισθών σε λογαριασμούς τράπεζας.
Εκκαθάριση φόρου εργαζόμενων και προετοιμασία βεβαιώσεων αποδοχών για τη δήλωση εισοδήματός.
Υπολογισμός αποζημιώσεων σε περιπτώσεις καταγγελίας συμβάσεως ή αποχώρησης λόγω συνταξιοδότησης.
Έκδοση βεβαιώσεων εργοδότη για τους Ασφαλιστικούς Οργανισμούς και τον ΟΑΕΔ κατόπιν αιτήματος των εργαζομένων

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες στη Διαχείριση Επιδοτούμενου Έργου & Κατάθεση φακέλου ολοκλήρωσης

Έρευνα για δυνατότητα επιδότησης του πελάτη.
Σύνταξη και Υποβολή Επιχειρηματικού Σχεδίου (Business Plan) προς Επιδότηση.
Σύνταξη και υποβολή ενδιάμεσων και τελικών εκθέσεων προόδου – Φάκελος Ολοκλήρωση

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΡΧΗΣ ΤΕΛΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ

Περιλαμβάνει:

Ελεγχοι αρχείων, Ανοιγμα Νέας Χρήσης, Μεταφορά Υπολοίπων, backup
Σύνδεση Εμπορικής διαχείρισης με Γενική Λογιστική
Σε συνεργασία με τον Λογιστή της Εταιρίας σας, δημιουργούμε τα άρθρα σύνδεσης, ελέγχουμε τις εγγραφές της Λογιστικής και δίνουμε τις απαραίτητες οδηγίες για τη διαδικασία ενημέρωσης, ελέγχου και συντήρησης των Εφαρμογών.
Περιοδικές Εργασίες (ΚΕΠΥΟ, Απογραφή κτλ)

Δηλωση Ενδιαφέροντος!

Ευχαριστουμε για την επικοινωνια, ενας συνεργατης μας θα επικοινωνήσει μαζι σας το συντομοτερο!