Το καλάθι αυτή τη στιγμή είναι άδειο!
Οι υπηρεσίες υποστήριξης software, εξυπηρετούν τις ανάγκες παραμετροποίησης της εφαρμογής, της αναβάθμισης, εκπαίδευσης και ελέγχου προβλημάτων και λύνονται με απομακρυσμένη σύνδεση συμβούλου ή με επίσκεψη στο χώρο του πελάτη.
Ισχύει ελάχιστη χρέωση ανά επίσκεψη στο χώρο του πελάτη 2 ώρες και ελάχιστη χρέωση για Remote υπηρεσίες μισή (0.5) ώρα.
από
από
Τηλεφωνική Yποστήριξη Pylon
Η τηλεφωνική υποστήριξη αφορά εξυπηρέτηση από συμβούλους εφαρμογών σε θέματα χρήσης της εφαρμογής και σε ερωτήματα σχετικά με την εφαρμογή που δεν απαιτούν οποιαδήποτε παραμετροποίηση της υπάρχουσας εγκατάστασης, διάρκειας έως 10 λεπτά ανά κλήση. (Δευ – Παρ 9:00-17:00)
Αποκλειστικά για το Pylon Start
ανά έτος
Αποκλειστικά για το Pylon Standard
ανά έτος
Αποκλειστικά για το Pylon Advanced
ανά έτος
Τηλεφωνική Yποστήριξη Smart
Η τηλεφωνική υποστήριξη αφορά εξυπηρέτηση από συμβούλους εφαρμογών σε θέματα χρήσης της εφαρμογής και σε ερωτήματα σχετικά με την εφαρμογή που δεν απαιτούν οποιαδήποτε παραμετροποίηση της υπάρχουσας εγκατάστασης, διάρκειας έως 10 λεπτά ανά κλήση. (Δευ – Παρ 9:00-17:00)
ανά έτος
ανά έτος
Υλοποιούμε για λογαριασμό σας custom λύσεις για την εξυπηρέτηση των ιδιαίτερων αναγκών της επιχείρησης σας και για την πλήρη κάλυψη των μηχανογραφικών σας αναγκών. Είμαστε στη διάθεση σας να καταγράψουμε και να υλοποιήσουμε λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
Οι υπηρεσίες Hardware αφορούν στην εγκατάσταση και συντήρηση Hardware εξοπλισμού (υπολογιστές, server κλ.π), Routers, δικτύων, φορολογικών μηχανισμών, antivirus, λογισμικού cloud backup κ.λ.π.